روتوش عکس

روتوش عکس عمل بازگرداندن یک عکس فیزیکی است که در اثر گذر زمان و یا در طبیعت شکسته شده و یا به علت های محیط زیستی آسیب دیده است.
روتوش عکس شکسته ، بازگشت تصویر به حالت اولیه خود است.
روتوش عکس

روتوش عکس با تکنیک ها و روش های متفاوتی قابل انجام است. با روش های دیجیتال آسیب ها ، شکستگی ها و رنگ های تصاویر قدیمی قابل ترمیم است.

روتوش عکس ها این فرصت را به شما می دهد که خاک، خش ها ، بکگراند های نامناسب ، بدرنگی ها و … را از تصاویز حذف و یا اصلاح نمایید.

” گروه هنری ترمیم آنلاین “

ویرایش و روتوش عکس

ترمیم و روتوش عکس فرایندی است که به دو صورت دیجیتال و سنتی قابل انجام است . ترمیم تصویر ها به روش سنتی در گذشته به وسیله رنگ پاشی صورت می پذیرفت.
اما امروزه روتوش عکس و ترمیم تصاویر با ابزار ها و برنامه های گرافیکی پیشرفته که دست طراح و گرافیست را برای اصلاح عکس بسیار باز می گذارد انجام می پذیرد.

ویرایش و روتوش تصویر

یک تصویر در کامپیوتر به صورت شبکه ای از پیکسل شناخته می شود. پیکسل ها در تصاویر شامل رنگ و روشنایی هستند. در روتوش عکس ، ویرایشگرهای تصویر این پیکسل ها را تغییر می دهند.

برخی خدمات روتوش عکس

تغییر سایز عکس

یکی از مواردی که گاها برای شما هم اتفاق افتاده تغییر سایز عکسی که دارید بدون افت کیفیت و یا با حداقل افت کیفیت است . اگر عکسی که دارید با دوربین های قدیمی و با رزولیشن پایین گرفته شده باشد و یا عکسی دارید که حجم پایینی دارد و قصد این را دارید که آن را در ابعاد بزرگتر چاپ نمایید
گروه هنری ترمیم آنلاین اینجاست که این مشکل شما را برطرف نماید و عکسی با سایز بزرگتر با کمترین افت کیفیت در اختیار شما قرار دهد.
روتوش عکس
روتوش عکس

کراپ و یا برش عکس

کراپ و یا برش عکس این امکان را می دهد که بخشی از عکس و تصویر که نمی خواهید در عکس شما باشد حذف گردد. امروزه در جهان ابعاد استانداردی برای چاپ ها وجود دارد (در ابعاد غیر استاندارد هم امکان چاپ وجود دارد ولی به مراتب زحمت و هزینه ی بالاتری دارد) و اگر شما بخواهید عکس ها و تصاویری را که دارید چاپ کنید و خودتان مکان دقیق حذف عکس را مشخص نکنید دستگاه چاپ به صورت خودکار بخشی از تصویر شما را حذف می کند که شاید خوشایند شما نباشد.
کراپ و سایز بندی عکس در ابعاد استاندارد برای روتوش عکس دست شما را برای داشتن عکسی دقیقا مشابه آنچه می خواهید باز می گذارد.

حذف بکگراند و یا تغییر پس زمینه

اگر عکسی دارید که بکگراند و یا پس زمینه عکستان را می خواهید تغییر دهید و یا میخواهید بخشی از پس زمینه تصویرتان و یا همه ی آن را حدف نمایید و اینکه می خواهید بکگراند عکستان را تار نمایید که کمتر دیده شوند
گروه هنری ترمیم آنلاین اینجاست که با روتوش عکس شما این مشکلات را برطرف نمایید. ( برای اطلاعات بیشتر به صفحه حدف بکگراند مراجعه نمایید)
روتوش عکس
روتوش عکس

کاهش نویز و اختلال در عکس

یکی از خدمات تخصصی گروه هنری ترمیم آنلاین در بخش روتوش عکس کاهش حرفه ای نویز و بافت تصاویر شماست. برای شما هم قطعا پیش آمده که عکسی دارید و وقتی آن را اسکن می کنید تمام بافت عکس مشخص می شود و عکستان قابل استفاده نمی باشد و یا عکسی دارید که دارای نویز ها و اختلال ریز است که وقتی برروی عکس زوم می کنید تمام این نویز ها نمایان می شوند.
گروه هنری ترمیم آنلاین در خدمت شماست که با کمترین هزینه و در اسرع وقت مشکلات عکس شما را به صورت کاملا تخصصی برطرف نماید.

حذف عناصر و افراد ناخواسته از عکس

حذف پس زمینه از تصاویری که شما گاها در یک مهمانی، در خانه، محل کار ، طبیعت و یا هرجای دیگری گرفته اید و در آن عکس هم بسیار زیبا افتاده اید ولی خب متاسفانه در آن لحظه  در پشت سر شما اتفاقی می افتد و یا کسی رد می شود و زیبایی عکس شما را از بین می برد و یا اینکه در کنار شما کسی برای عکس می ایستد که دوست نداشتید باشد ولی خب ، بود …
حال که نمی توان زمان را به عقب ببرید و آن عکس را دوباره بگیرید و یا دیگر آن فرصت فراهم نمی شود، پس بهترین روش این است که به گروه هنری ترمیم آنلاین اعتماد کنید و تمام کارهای روتوش عکس خود را به ما بسپارید و از نتیجه کار اطمینان کامل داشته باشید که ترمیم آنلاین با سالها تجربه همراهی همیشگی در کنار شادی ها و غم های شماست.
روتوش عکس
روتوش عکس

تغییر رنگ انتخابی

اگر می خواهید رنگ قسمتی از عکس تان را تغییر دهید، و یا لباسی دارید و می خواهید ببینید که آن لباس در رنگ های دیگر به چه صورت می باشد و یا اینکه می خواهید محصولات خود را در رنگ های دیگر ببینید، و ….
گروه هنری ترمیم آنلاین در خدمت شماست تا این تغییرات را برای شما انجام دهد.

جهت تصویر

اگر عکسی دارید که می خواهید آن را بچرخانید در هر جهت و یا در هر زاویه ای آن ها را به ما بسپارید . همچنین اگر عکسی دارید که می خواهید آن را معکوس
(Mirror  ) نمایید که اجزا تصویر جابه جا شوند عکستان را برای ما ارسال نمایید.
روتوش عکس
روتوش عکس

تغییر کنتراست، روشنایی و نور عکس

یکی از خدماتی که در ترمیم آنلاین انجام می گیرد تنظیم و تغییر نور و کنتراست تصاویر متناسب با نیاز و نظر شما و البته اصول حرفه ای نور پردازی است. گاهی تصاویر شما نیاز به تیره و یا روشن تر شدن برای بهتر دیده شدن دارند که در بخشروتوش عکس این مشکل قابل برطرف شدن می باشند.
گروه هنری ترمیم آنلاین در خدمت شماست که با کمترین هزینه و در اسرع وقت مشکلات عکس شما را به صورت کاملا تخصصی برطرف نماید.

چــرا ترمـــیم آنــلاین !؟

  • کیفیت برتر، سرعت در انجام کار و حفظ حریم خصوصی شما
  • انجام ۳ مرحله تغییرات مورد نظر شما در صورت عدم رضایت کامل
  • قیمت بسیار پایین نسبت به همه آتلیه های عکاسی (خودتان قضاوت کنین)
  • تخفیف خوب به تعداد بالای ۳ عکس
برای ارسال عکس و ثبت سفارش ترمیم عکس برروی دکمه زیر کلیک کنید
و یا برای ارتباط با ما، و دریافت شماره تماس ها بر روی دکمه زیر کلیک کنید