Sunday 20 August 2017

روتوش چهره

روتوش چهره

گرفتن عگس در یک لحظه اتفاق می افتد  و شما هرگز نمی توانید آن لحظه را دوباره تکرار کنید . گاهی اوقات یک عکس در روزی است که برای شما بسیار ویژه است مانند یک مراسم عروسی ، جشن فارف التحصیلی ، یک مهمانی خاص ، عکسی از یک عزیز از دست رفته و یا تولد فرزند دلبندتان و …. که شما هرگز نمی توانید به عقب برگردید و دوباره آن لحظه را تکرار کنید.

بخصوص بسیار می تواند ناراحت کننده باشد زمانی که شما تصور می کنید که عکستان می توانست بسیار زیباتر باشد.

ما بسیاری از این عکس ها را در طول مدتی که کار روتوش چهره را انجام می دهیم دیده ایم که صاحبان آنها حاضر نیستند این عکس ها را با کل دنیا عوض کنند.

” گروه هنری ترمیم آنلاین “

همین الان سفارش دهید

امروزه ، برای انجام این روتوش چهره ، شما دو راهکار در پیش دارید ، که می توانید انجام دهید:


نمونه ای از روتوش عکس سرویس های رایگان

اولین راه اینکه ، شما می توانید از سرویس های آنلاین ویرایش عکس رایگان استفاده نمایید.

هرچند در اغلب مواقع استفاده از این سرویس هایروتوش عکس رایگان می تواند بسیار مشکل باشد ، با این وجود این برنامه ها تنها می توانند یک بهبود جزئی در عکس ایجاد می کنند ، و متاسفانه در بسیاری از موارد این تغییرات به شدت غیرطبیعی به نظر می رسد ، و این سرویس های رایگان آن ایرادات آشکار که همه به دنبال اصلاح آن هستند را نمی توانند برطرف نمایند.

از سوی دیگر ، شما همیشه می توانید با صرف هزینه ای بسیار اندک بهترین و دلخواه ترین تغییرات را روی عکس خود بدون داشتن دانش این کار اعمال کنید .


امروزه نرم افزارهای حرفه ای برای انجام این کار نظیر فتوشاپ ( Photoshop ) و لایت روم ( Lightroom ) وجود دارند ، که به استفاده کننده های آن این امکان رو می دهند که هرگونه تغییرات و بهینه سازی و روتوش عکس را برروی عکس ها و تصاویر و حتی فیلم اعمال نمایند.

حالا زمانش فرارسیده که تصاویر خود را به یک گروه هنری حرفه ای بسپارید و خیالتان راحت باشد که همه ی حریم خصوصی شما حفظ خواهد شد.


برای مشاهده قبل وبعد عکس فلش وسط تصویر رابه چپ و راست بکشید

ما قادریم با سالها تجربه ، به عکس های شما جلوه ای طبیعی داده و هنرمندان ما این اطمینان را به شما می دهند که نتیجه ای نهایی تصویری بسیار زیبا و طبیعی باشد.

ترمیم آنلاین یک گروه کاملا حرفه ای است گه سالهاست در زمینه روتوش عکس کار کرده و هرگز و در هیچ زمانی پروژه های خود را از شرکت خارج نکرده ، و همیشه در کمترین زمان ممکن نسبت به تحویل پروژه های خود اقدام می نماید.

خدمات روتوش چهره ما عبارتنداز :

  • حذف لکه ها ، چین و چروک ، جوش و جای جوش ، خال ، قرمزی چشم و ناهمواری ها و زخم ها ی روی صورت

  • روتوش طبیعی پوست بدون تاری و از دست رفتن بافت پوست

  • حذف مو های زائد و آزاد بر روی صورت

  • فیکس کردن و سفید کردن دندان های صورت

  • کوچک کردن غب غب صورت

  • سفید کردن و یا برنزه کردن رنگ پوست صورت

چرا ترمیم آنلاین ؟

  • ما تخصص و تجربه مورد نیاز برای اینکه روتوش چهره شما طبیعی و زیبا به نظر برسد را داریم

  • تحویل در کمترین و سریع ترین زمان ممکن

  • حفظ کامل حریم شخصی

  • قیمت بسیار مناسب ، عادلانه و منصفانه

منبع: وبسایت رسمی گروه هنری ترمیم آنلاین

No comments:

Post a Comment