Sunday 20 August 2017

حذف بکگراند

حذف بکگراند – تغییر پس زمینه

اگر شما عکسی شخصی دارید و می خواهید پس زمینه ی آن را حدف کنید و یا می خواهید پس زمینه آن را تعویض کنید و یا اینکه صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و یا صاحب کسب و کاری هستید که می خواهید از محصولاتتان عکسی صنعتی تهیه کنید و نیازمند به حذف بکگراند ، تغییر بکگراند آن و یا روتوش حرفه ای و شیک هستید ،

ترمیم آنلاین می تواند با بالاترین سرعت و برترین کیفیت و کمترین قیمت تمامی نیاز شما را برطرف نماید.

حذف بکگراند و یا تغییر پس زمینه تصاویر شخصی و خانوادگی

حذف پس زمینه از تصاویری که شما گاها در یک مهمانی، در خانه، محل کار ، طبیعت و یا هرجای دیگری گرفته اید و در آن عکس هم بسیار زیبا افتاده اید ولی خب متاسفانه در آن لحظه در پشت سر شما اتفاقی می افتد و یا کسی رد می شود و یا پس زمینه سیاه و بدرنگ می افتد و زیبایی عکس شما را از بین می برد و یا اینکه در کنار شما کسی برای عکس می ایستد که دوست نداشتید باشد ولی خب ، بود …

حال که نمی توان زمان را به عقب ببرید و آن عکس را دوباره بگیرید و یا دیگر آن فرصت فراهم نمی شود، پس بهترین روش این است که به گروه هنری ترمیم آنلاین اعتماد کنید و تمام کارهای روتوش عکس خود را به ما بسپارید و از نتیجه کار اطمینان کامل داشته باشید که ترمیم آنلاین با سالها تجربه همراهی همیشگی در کنار شادی ها و غم های شماست.

برخی از خدماتی که برای پس زمینه تصاویر شما می توان انجام داد :

۱- حذف کامل پس زمینه عکس شما

۲- قرار دادن عکس و یا تصویر مورد نظر شما به عنوان بک و پس زمینه عکس شما

۳- تغییر نور پس زمینه شما تا حد امکان برای بهتر دیده شده(در صورت تیرگی) و یا کمتر دیده شدن و تار شدن

۴- حذف (و یا در صورت امکان اضافه کردن) یک شخص و یا یک شیء به پشت پس زمینه شما

۵- تحویل عکس به شما بدون پس زمینه، به صورت شفاف یا ترنسپرنت (transparent ) با فرمت PNG

حذف بکگراند و یا تغییر پس زمینه عکس شما اگر به صورتی باشد که در پشت و اطراف آن شی و یا فردی با خطوط و بک واضح و روشن باشد، ساده است  ، ولی اگر در پس زمینه عکس شما شلوغ باشد و از رنگها و مناظر با غلظت رنگی بالا باشد کار کمی دشوارتر خواهد شد.

برخی از خدمات صنعتی قابل ارائه در گروه هنری ترمیم آنلاین :

عکس برداری صنعتی از محصولات ، حذف بکگراند و یا تغییر پس زمینه و ادیت و روتوش عکس های ارسالی از جمله موارد زیر :

حذف بکگراند
حذف بکگراند
حذف بکگراند
  • حذف بکگراند و عکسبرداری از هدایا و جوایز

  • عکس برداری با مدل از لباس و تن پوش

  • حذف بکگراند و روتوش عکس از کفش

  • تجهیزات و لوازم جانبی وسایل الکترونیکی

  • عکس برداری و حذف بک مبلمان و وسایل منزل و آشپزخانه

  • حذف بکگراند و ادیت لوازم آرایشی و بهداشتی

  • حذف بک و ادیت تصاویر اسباب بازی و سرگرمی

  • عکس برداری و ادیت حرفه ای لوازم الکترونیکی

  • حذف بکگراند مواد غذایی و نوشیدنی

  • عکس برداری تخصصی از طلا و جواهرات

  • حذف بکگراند محصولات ورزشی

عقد قرارداد

آمادگی جهت عقد قرارداد

برای حدف پس زمینه ها و روتوش تصاویر صنعتی گروه هنری ترمیم آنلاین آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با فروشگاه ها ، صاحبان کسب و کارها و تولیدی هایی که نیازمند به روتوش حرفه ای و حذف پس زمینه پی در پی و مداوم دارند اعلام می دارد.

حذف بکگراند ویژه سایت ها و فروشگاههای آنلاین

گاهی اوقات ، نگه داشتن یک پس زمینه برای یک محصول بسیار می تواند مضر باشد. حذف حرفه ای یک پس زمینه و قراردادن یک شیب رنگی (gradient ) و یا تک رنگ می تواند یک انتخاب بسیار بهتر و مناسب باشد.

قطعا یک پس زمینه تک رنگ بسیار می تواند جذب کننده تر باشد ، امروزه هم به وضوح می توانید ببینید که سایت ها و فروشگاههای حرفه ای دنیا چقدر روی تصاویر و عکس ها فوکوس می کنند و مسلما یک تصویر شلوغ و بدرنگ و کسل کننده است و آن اثر بخشی را که باید داشته باشد ، را ندارد.

برای دیدن قبل و بعد عکس، فلش وسط عکس را به چپ و راست بکشید

تغییر بکگراند و یا حذف پس زمینه مزایای بسیاری می تواند داشته باشد :

1- پس زمینه سفید این امکان را به بیننده می دهد که تمرکز بهتری برروی جسم داشته باشد و برای تاکید و نشان دادن بیشتر جزئیات اشیاء مانند رنگ، بافت و شکل بهتر است که پس زمینه خالص استفاده گردد، درفروشگاههای بین اللملی مانند Amazon, Ebay, Etsy که اهمیت تصاویر بسیار بالاست می توانید بینید که از تصاویر با کیفیت ، با پس زمینه قالبا سفید خالص استفاده شده، که می تواند برروی فروش کلی تاثیر گذار باشد.
۲- استفاده از پس زمینه ها و بکگراند شفاف یا ترنسپرنت (transparent ) در شرایطی خاص بسیار می تواند زیبا باشد و بسیار برای بنر های تبلیغاتی موثر هستند و بهتر می توان با این تصاویر اجزا را از هم تفکیک کرد.
۳- پس زمینه خلاق و نوگرایانه این امکان را به شما می دهد که محصول خود را نسبت به دیگران متمایز کنید.
با این حال ، جدا کردن پس زمینه برخی از اشیاء کمی سخت تر است و جدا کردن زمینه این تصاویر به مهارت و تسلط بیشتری نیاز دارند.
خوشبختانه، گروه هنری ترمیم آنلاین همواره در ارائه خدمات رتوش عکس آنلاین پیشتاز بوده و در افق پیش روی خود همکارای با برترین برند ها و شرکت های داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده و خواهد داد.
برای حذف و یا تغییر پس زمینه از تصویر ، برش تمییز و با دقت بسیار اهمیت دارد.
کارشناسان گروه هنری ترمیم آنلاین مهارت و دانش لازم ، همراه با استفاده از کارآمدترین و جدیدترین روش ها جهت از بین بردن پس زمینه از هر عکسی را دارند ، . و همواره برای دستیابی به بهترین نتیجه در عین جلب رضایت کامل مشتری، در تلاش هستند.

چـــرا تـــرمیـم آنـــلـایـن ؟

سرعت بالا در عین رعایت کامل دقت

حفظ کامل حریم شخصی اشخاص

ارائه دادن ۳ دوره تجدید نظر و بازسازی مجدد برروی عکس برای جلب رضایت کامل شما

منبع : وبسایت رسمی گروه هنری ترمیم آنلاین

No comments:

Post a Comment